Latgales reģiona tūrisma asociācija strādā pie jauna Latgales tēla izveides

Latgales reģiona Tūrisma asociācija “Ezerzeme” īsteno projektu „Mārketinga kampaņa Latgales reģiona lauku tūrisma attīstībai un popularizēšanai”, kas ilgs 2 gadus. Projekta mērķis ir veicināt sadarbību starp Latgales tūrisma uzņēmējiem un tūrisma nozares izaugsmi Latgalē, īstenojot līdz šim apjomīgāko un inovatīvāko tūrisma mārketinga kampaņu.

Tūrisma asociācija “Ezerzeme” jau šobrīd strādā pie jauna Latgales vizuālā tēla, kas tiks prezentēts kopējā Latgales reģiona stendā Starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū „Balttour 2021”. Stenda dizaina koncepcijas autors būs Didzis Jaunzems. Didzis Jaunzems ir viens no pieprasītākajiem jaunās paaudzes latviešu arhitektiem, kurš izglītojies un guvis pieredzi daudzās pasaules valstīs. Aizvadītajā gadā ieguvis titulu “Gada jaunais arhitekts” un Latvijas pirmo Ainavu arhitektūras lielo balvu par skatu terasi Valmierā. Viņa darbi priecē ne tikai Latvijas iedzīvotājus, bet arī nes Latvijas vārdu ārpus mūsu valsts robežām.

Sadarbība ar Latgales reģionu Didzim izveidojusies jau vairākus gadus atpakaļ, viņš ir autors 3 vides objektiem- UGUNS, ŪDENS, GAISS, Ziemeļlatgales novadu kopprojektā „Loba doba Zīmeļlatgolā jeb atklāj dabas pētnieku sevī!”, ko aicinām apmeklēt arī šovasar apceļojot Latgali!  Vides objekts UGUNS, kas atrodas Kārsavas novada dabas parkā “Numernes valnis”, tika ievērots arī prestižajā mākslas festivālā Ansī Ainavas („Annecy Paysages”), kur 2 mēnešus priecēja Francijas Alpu pilsētiņas iedzīvotājus. Kā pats idejas autors saka, tas bija sava veida ceļošanas portāls starp divām valstīm – ja ieejot paviljonā Ansī, būtu iespējams nonākt dabas parka „Numernes valnis” mežos. SIA “Didzis Jaunzems Arhitektūra” projektēšanas birojs ir arī izstrādājis vērienīgo Lūznavas muižas parka labiekārtojuma vīzijas projektu.

Finiša taisnē atrodas tūrisma mārketinga koncepcija Latgales reģiona tūrisma pakalpojumu sniedzējiem, ko izstrādā Vidzemes augstskolas asociētais profesors Andris Klepers. Tas būs pamats uz kura balstīsies turpmākā Latgales tūrisma mārketinga kampaņa un svarīgs rīks Latgales uzņēmējiem plānojot savu darbu un attīstību tūrisma jomā.

*Projekts “Mārketinga kampaņa Latgales reģiona lauku tūrisma attīstībai un popularizēšanai” (Nr. 19-00-A01630-000003 tiek īstenots  Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas 2014.-2020.gadam pasākuma “Sadarbība” apakšpasākuma “Atbalsts lauku tūrisma attīstības veicināšanai” ietvaros. Atbalsta Zemkopības ministrija un Lauku Atbalsta dienests.