Aicina uzņēmējus piedalīties vebināru ciklā par eksporta attīstīšanu digitālajā vidē

Septembrī uzņēmēji tiek aicināti apmeklēt jaunu lekciju ciklu, kura ietvaros runāsim par būtiskiem aspektiem, kuri jāņem vērā, uzsākot eksporta attīstības plānošanu digitālajā vidē, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra.

Lekciju mērķis ir sniegt praktiskus padomus, platformu ieteikumus un iepazīstināt ar galvenajiem aspektiem, kuri ir jāapsver, veidojot digitālo mārketinga komunikāciju ārvalstu tirgos.

Semināru cikls ir veidots ar nolūku sniegt praktiskus padomus, kā uzsākt digitālā mārketinga komunikāciju savam uzņēmumam, un sevišķi domāts tiem uzņēmējiem, kuri līdz šim nav strādājuši digitālajā mārketingā vai ir ieguvuši nelielas priekšzināšanas par digitālo mārketingu un to kanāliem un komunikācijas pamatprincipiem.

Semināru cikla ietvaros ZOOM platformā notiks 4 vebināri:

Vebinārs “Kā izvērtēt digitālo eksporta tirgu atbilstību?” 2.septembrī

Vebinārs “Kurus digitālos kanālus izmantot, lai veiksmīgi reklamētu produktu?” 9.septembrī

Vebinārs “Kā veidot zīmola komunikāciju, lai tas tiktu pamanīts ārvalstu tirgos?” 16.septembrī

Vebinārs “Kādi UX/UI pamatprincipi jāievēro, radot eksportspējīgu mājaslapu?” 23.septembrī

Reģistrējoties, uzreiz iespējams pieteikt dalību arī pārējiem vebināriem vai arī to darīt atsevišķi.

Darba valoda – latviešu.
Dalība – bez maksas.
Pieslēgšanās saite tiks nosūtīta visiem reģistrētajiem dalībniekiem.

Vebināru cikla lektore – Liene Arkle

Vadošā stratēģe un vadītāja Reprise Digital Latvia uzņēmumā. Lienes pieredze ietver ilggadēju digitālo kampaņu apkalpošanas darbu Lielbritānijas aģentūrās. Tieši jaunu uzņēmumu attīstība Lienei ir bijusi īpaši tuva, jo savas karjeras sākumā Liene veiksmīgi integrēja zīmola komunikācijas stratēģiju, kura pāris mēnešos piecas reizes palielināja apgrozījumu uzņēmumam, kurš patlaban ir vadošais B2C zīmols lokālajā tirgū.

Liene ir guvusi plašu pieredzi, strādājot pie Latvijā zināmiem zīmoliem un patlaban velta komandas uzmanību, palīdzot uzņēmējiem attīstīt savu biznesu ar pārdomātiem scenārijiem katra produkta komunikācijas un distribūcijas attīstībā.

Informācijas avots: Latvijas Investīciju attīstības aģentūra