Daugavpils uzņēmumam “LATVIJAS MAIZNIEKS” – Nielsen gada balva par populārāko jaunu produktu
Lielākais Latvijas maizes ražošanas uzņēmums AS LATVIJAS MAIZNIEKS jau ceturto reizi saņem starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmuma Nielsen gada balvu kategorijā populārākais jaunais produkts, kas šoreiz piešķirta KEFĪRA maizei no Lielmaizes sērijas. Šī maize pie patērētājiem nonāca pavisam nesen – 2021. gada jūlijā.
Uzņēmums Nielsen ik gadu organizē pētījumu par aizvadītā gada veiksmīgākajiem jaunajiem produktiem, kurā tiek apkopoti pārdošanas dati un veikta patērētāju aptauja dažādu jauno produktu kategorijās. Jau vairākus gadus pēc kārtas Latvijā atzinību guvuši arī uzņēmuma AS LATVIJAS MAIZNIEKS jaunie produkti.
Iepriekš AS LATVIJAS MAIZNIEKS saņēmis Nielsen apbalvojumu 2017. gadā par GRIEĶU JOGURTA maizi, 2018. gadā par MAIZIŅU ar sieru, 2019. gadā par LATVIJAS GRAUDU maizi ar sēklām.
“Katru gadu papildinām savu produktu klāstu ar jaunumiem, ko ievieš mūsu pārtikas tehnologi, tādēļ šis apbalvojums un atzinība no klientiem ir liels pagodinājums visai LATVIJAS MAIZNIEKS komandai. Mēs esam pateicīgi klientiem, kas novērtē un atbalsta Latvijā ražotu produkciju. Īpašu paldies vēlos teikt arī visam mūsu kolektīvam, kurš ar lielu rūpību katru dienu veido aizvien jaunus maizes kukulīšus, lai tie nonāktu uz mūsu pircēju galdiem. Tieši pircēju atzinība, izvēloties mūsu produktus, ir tā, kas mūs iedvesmo radīt arvien jaunus produktus,” uzsver AS LATVIJAS MAIZNIEKS valdes loceklis Māris Daude.
2021. gadā, neskatoties uz dažādiem ierobežojumiem pasaulē, uzņēmums turpināja aktīvu darbu, ne tikai nodrošinot jau esošo produkcijas klāstu, bet arī domājot par jauniem produktiem, kas varētu nonākt pie pircējiem. Pagājušā gadā AS LATVIJAS MAIZNIEKS tehnologi radīja KEFĪRA maizi, ko novērtējuši arī pircēji, taču šogad tirgū nonācis jauninājums – LATVIJAS TOST MAIZES sērija, kas sastāv no deviņām dažādām maizēm, kas ražotas tepat Latvijā.
“Aizvadītajā gadā pamanījām, ka pircēji dodas iepirkties retāk un daudz lielāku uzmanību pievērš produktu pievienotajai vērtībai, piemēram, lai tos varētu uzglabāt ilgāk svaigus. Tādēļ radījām KEFĪRA maizi, kas ir labākās kvalitātes produkts, turklāt to ir iespējams realizēt garākā laika posmā, pateicoties uzlabotajai ražošanas tehnoloģijai,” stāsta M. Daude.
Laikā, kad daudzi uzņēmumi bija spiesti pārskatīt savu personāla politiku ierobežojumu dēļ, AS LATVIJAS MAIZNIEKS ir izdevies ne tikai noturēt, bet arī palielināt darbinieku skaitu, nodrošinot darba vietas vairāk par 23% darbinieku nekā 2020. gadā. Palielinot darbinieku skaitu un kāpinot maizes izstrādājumu ražošanas jaudu, uzņēmums turpinājis ieguldīt līdzekļus attīstībā, modernizējot maizes ražošanas rūpnīcu Daugavpilī, kas šobrīd ir viena no modernākajām Baltijas valstīs.
Turklāt arī šogad, jau astoto gadu pēc kārtas uzņēmums ir saņēmis apbalvojumu TOP darba devējs Latgales reģionā, ko ik gadus nosaka CV-Online veidotais pētījums.