Seminārs Daugavpilī „Mārketings kā biznesa izaugsmes instruments”

Europe Direct Informācijas centrs 2019.gada 18.oktobrī Daugavpilī sadarbībā ar LTRK Daugavpils nodaļu no plkst.13:00 līdz 16.00 Lāčplēša ielā 10 (Daugavpilī) aicina apmeklēt uz bezmaksas semināru „Mārketings kā biznesa izaugsmes instruments”

Dalībnieku skaits – ierobežots

Pieteikšanās: forms.gle/JcBAf6KZqeAAB2qh7

Seminārs mārketinga nespeciālistiem, kam jāpieņem stratēģiski lēmumi par mārketinga jautājumiem vai kam nepieciešama dziļāka klientu vajadzību un uzvedības izpratne, lai pildītu savus pienākumus.

Seminārā apskatīsim šādas galvenās tēmas:

  1. Ievads mārketingā kā vadības disciplīnā

Kas ir labs un efektīvs mārketings un kāds tam sakars ar biznesa vadību? Mārketings kā biznesa stratēģiska funkcija (kas no mārketinga ietilpst Biznesa modeļa kanvā?). Stratēģiskais un taktiskais mārketings, kā tos vislabāk pielietot un kas to uzņēmumā veic? Mārketinga ieguldījumi īstermiņā un ilgtermiņā. Tradicionālā un digitālā mārketinga mijiedarbība atkarībā no biznesa mērķiem.

  1. Stratēģiskais mārketings produktu inovācijā

Biznesa modeļa kanva produktu attīstībā. Produktu attīstības metodes un dzīves attīstības cikls. Mērķa auditorijas noteikšana un aprakstīšana jaunradītajam produktam. Vērtības piedāvājuma un pozicionējuma noteikšana/pielāgošana izvēlētajai mērķa auditorijai. Zīmola stāsta un produktu attīstības mijiedarbība. Produktu ieviešanas stratēģijas – komunikācijas, izplatīšanas kanāli, kampaņu veidi atkarībā no tirgus situācijas un produkta pozīcijas tajā.

  1. Kā Digitālais mārketings var palīdzēt dažāda veida uzņēmumiem

Digitālā mārketinga veidi, kanāli un kā tos vislabāk plānot un analizēt. Digitālā mārketinga efektivitātes mērīšana: metodes un rīki, un kā tos saskaņot ar biznesa mērķiem.

  1. Mārketings klienta pieredzes ceļā

Klienta pieredzes ceļa 5 stadijas – klienta perspektīva biznesa procesā. Kā klientu aizvest no 1.stadijas (Atpazīst) līdz 5.stadijai (Rekomendē), kādu mārketinga metožu kopumu izmantot lai to sasniegtu? Kādi ir klienta saskares punkti ar uzņēmumu un kā tos vislabāk pārvaldīt?

Ko jūs iegūsiet?

  1. Labāku izpratni par to kā mārketings var palīdzēt jūsu uzņēmuma izaugsmei.
  2. Iespēju iejusties mārketinga direktora lomā veicot dažādus praktiskus uzdevumus.
  3. Sarakstu ar jautājumiem, uz kādiem būtu jāatbild pirms plānot jebkādas mārketinga aktivitātes vai aktivitātes, kur nepieciešama mārketinga metožu izmantošana.

Lūgums iepriekš pieteikties līdz 17.oktobrim!

Semināru vadīs Elita Račiņa – mārketinga un pārdošanas profesionāle ar vairāk kā 20 gadu pieredzi, ko guvusi lielos un starptautiskos uzņēmumos gan finanšu, gan plaša patēriņa sektoros. Eksperte stratēģiskā, tradicionālā un digitālā mārketinga, e-komercijas un produkta/biznesa attīstības jautājumos. Elita ir nodibinājusi savu uzņēmumu Company EQ, kas piedāvā mārketinga ārpakalpojumus un konsultācijas uzņēmumiem, kas nonākuši biznesa attīstības cikla krīzē vai vēlas ieviest ko jaunu. Elita lasa lekcijas par  mārketinga tēmu RSU, vada mārketinga apmācību jaunuzņēmumiem (startups), kā arī citu uzņēmumu auditorijām. Šobrīd Elita darbojas gan Latvijā, gan ārzemēs, palīdzot gan nelieliem, gan plaši atpazīstamiem starptautiskiem uzņēmumiem.

Seminārs saņēmis finansējumu no Eiropas Savienības

Marina Terza, Latgales reģiona Daugavpils nodaļas vadītāja Ārējās tirdzniecības dokumentu daļas eksperte EUROPE DIRECT Informācijas centra Daugavpilī vadītāja

Lāčplēša iela 10, Daugavpils, M. + 371 26526964; www.chamber.lv