Rīt Daugavpilī notiks “Tele2 pasaules sarunu rekorda” pusfināls

Rīt, 28.februārī, Daugavpilī norisināsies “Tele2 pasaules sarunu rekorda” pusfināls. Tā ietvaros dalībnieki sacentīsies par iespēju iekļūt finālā un būt starp tiem pāriem, kuri mēģinās uzstādīt jaunu pasaules rekordu par garāko telefonsarunu. Pusfināls notiks “Tele2” klientu apkalpošanas centrā Daugavpilī, Kandavas ielā 19. Pašreizējais Ginesa pasaules rekords pieder diviem Šveices iedzīvotājiem, kuri ir sarunājušies pa telefonu 43 stundas 8 minūtes un 55 sekundes.


Kopumā vairāk nekā 1000 Latvijas iedzīvotāji pieteica savu dalību “Tele2” rīkotajās sacensībās. Labāko anketu autori tiek aicināti uz pusfinālu, kas norisinās piecās Latvijas pilsētās: Liepājā 25.februārī, Jelgavā 27.februārī, Daugavpilī 28.februārī, Valmierā 29.februārī un Rīgā 1.martā. Pēc interviju rezultātu izvērtēšanas, labākie 20 dalībnieku pāri tiks aicināti uz fināla atlasi 3.martā Rīgā. Rekorda uzstādīšanā piedalīsies 5 dalībnieku pāri, bet papildus tiks atlasīti rezervistu pāri, kas rekorda uzstādīšanā piedalīsies gadījumā, ja kāds no pamatsastāva pāriem tiks diskvalificēts. Papildu informācija ir pieejama www.sarunurekords.lv.

“Tele2” garākās telefonsarunas rekorda uzstādīšanas sacensības notiks no 9.-11.martam tirdzniecības parkā “Alfa”, Rīgā. Kopējais balvu fonds ir 10 000 latu apmērā.

Jānis Spoģis, “Tele2” komercdirektors: “Esam piecīgi, ka tik daudzi iedzīvotāji reģistrējās “Tele2” rīkotajās garākās telefonsarunas sacensībās, lai censtos ierakstīt Latvijas vārdu Ginesa pasaules rekordu grāmatā. Intersanti, ka dalībnieki kā iecienītākos telefona sarunu tematus visbiežāk nosauc attiecības, dažādus jaunumus, nākotnes plānus, filmas, mūziku, auto, tehnoloģijas un baumas. Tāpat iedzīvotājiem patīk vienkāršas sarunas par dzīvi. Kā galveno motivāciju piedalīties “Tele2” sacensībās dalībnieki min apņemšanos uzstādīt ginesa rekordu, ar ko palepoties mazbērniem, kā arī vēlmi pierādīt, ka pļāpāšana pa telefonu var nest arī kādu labumu. Interesanti, ka šādu motivācija pārsvarā ir sievietēm, kurām vīri vai draugi pārmet pārāk ilgu sarunāšanos pa telefonu. Tāpat daudziem naudas balva ir būtiska motivācija piedalīties, bet citi vēlas pierādīt sev, ka var uzstādīt pasaules rekordu.”

Jānis Spoģis komentē, kā dalībnieki plāno tērēt iegūto naudas balvu par rekorda uzstādīšanu: “Absolūtais vairākums brauks ceļojumā. Tāpat starp dalībniekiem ir daudzi studenti, kuri ar šo naudu labprāt apmaksātu studijas. Citi dalībnieki apgalvo, ka nopirks jaunu telefonu, datoru, lietotu automašīnu, izremontēs dzīvokli, iegūs autovadītāju apliecību vai uzrīkos ballīti. Intersanti, ka pāris cilvēki minējuši, ka iegūto naudu izlietos savu biznesa projektu realizācijai, savukārt vairāki pāri norādījuši, ka uzrīkotu skaistas kāzas. Priecē, ka starp dalībniekiem ir arī tādi, kuri labprāt daļu no iegūtās naudas balvas ziedotu labdarībai.”

“Tele2” pakalpojumus ir izvēlējušies lietot puse Latvijas iedzīvotāju. “Tele2” ir runas pārraides kvalitātes līderis Latvijā jau trešo gadu pēc kārtas, ko apstiprina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas mērījumi. Kopš Tele2 dibināšanas kopējie kapitālieguldījumi pārsniedz 155 miljonus latu, un Tele2 tīkls ir pieejams 99% iedzīvotāju. “Tele2” ir arī uzslavētākais uzņēmums starp lielākajiem sakaru pakalpojumu sniedzējiem Latvijā.

Kontaktinformācija:
Egita Māliņa
Tele2 sabiedrisko attiecību konsultante
+371 26494030, egita.malina@hillandknowlton.com

Par Tele2
Tele2 filozofija ir piedāvāt augstu kvalitāti par labāko cenu. Uzņēmums piedāvā pēcapmaksas un priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumus ar zīmoliem Tele2 un Zelta Zivtiņa. Juridiskām personām Tele2 nodrošina individuālu pieeju un piemērotākos mobilo sakaru risinājumus. Tele2 pirmais Latvijā ieviesa trešās paaudzes mobilo sakaru pakalpojumus, tostarp video zvanu un ātrāku datu pārraidi.

Tele2 klientiem ir pieejams ātrs 3G tīkls un mobilais internets Latvijā – ar lejupielādes ātrumu līdz 21 Mbps un datu augšupielādes ātrumu līdz 5,76 Mbps. Tele2 jau trešo gadu pēc kārtas ir runas pārraides kvalitātes līderis, liecina ikgadējais Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes pārskats. Savukārt kampaņā Laba Servisa Mēnesis Tele2 kļuva par klientu uzslavētāko uzņēmumu starp lielākajiem sakaru pakalpojumu sniedzējiem. Tele2 pakalpojumi ir pieejami klientu apkalpošanas centros visā Latvijā, kā arī pirmajā telekomunikāciju interneta veikalā www.tele2.lv ar bezmaksas piegādi visā valsts teritorijā.

Tele2 ir Tele2 AB grupas uzņēmums, kas nodrošina mobilos sakarus, datu pārraidi, fiksētos telekomunikāciju un interneta pakalpojumus vairāk nekā 33,4 miljoniem klientu 11 valstīs. Latvijā Tele2 pakalpojumus lieto vairāk nekā miljons klientu.