Viļakā izveidots pirmais ielu vingrošanas laukums

Viļakas Jauniešu iniciatīvu centrs izveidojis pilsētā pirmo ielu vingrošanas sporta laukumu, kur turpmāk treniņus aizvadīs vietējie ielu vingrošanas sporta pārstāvji un ikviens interesents varēs pilnveidot savu fizisko formu. Finansējumu sporta laukuma izveidei centrs ieguva, uzvarot Narvesen rīkotajā projektu konkursā Diena kā piedzīvojums, kurā visā Latvijā tika noteiktas labākās iniciatīvas jauniešu aktīva dzīvesveida atbalstam.

Viļakas jaunieši savas sportiskās prasmes turpmāk varēs pilnveidot pilnvērtīgā ielu vingrošanas treniņu laukumā pie Jauniešu iniciatīvu centra, kurā uzstādīti četri pievilkšanās un trīs dažādu augstumu atspiešanās stieņi, līdztekas, horizontālās trepes un zviedru siena. Tādējādi ir radīta gan kvalitatīva treniņu bāze, gan arī vieta, kur pilsēta var rīkot savas ielu vingrošanas sporta sacensības vai arī uzņemt kādu no valsts mērogā notiekošo sacensību posmiem.

„Ielu vingrošana Viļakas jauniešiem nav sveša. Mūsu vingrotāji pārstāv pilsētu ne vien Latvijas mērogā, bet arī ārpus tās. Tas ir aizraujošs sporta veids, kas attīsta izturību, uzlabo fizisko sagatavotību un ļauj lietderīgi pavadīt brīvo laiku, tādēļ ceru, ka turpmāk šajā laukumā valdīs liela rosība,” laukuma atklāšanu komentē Madara Jeromāne, Viļakas Jauniešu centra vadītāja.

Viļakas Jauniešu iniciatīvu centra pieteiktais projekts šovasar tika atzīts par vienu no labākajiem Latvijas jauniešu organizāciju projektiem, kas veicina jauniešu iespējas aktīvi un lietderīgi pavadīt brīvo laiku. Konkursa Diena kā piedzīvojums fināla iedzīvotāju interneta balsojumā šis projekts saņēma 3455 balsis, iegūstot Narvesen piešķirto finansējumu 1700 eiro apmērā.

„Konkursa mērķis ir iedrošināt jauniešus visā Latvijā pašiem radīt un īstenot savas idejas, kā lietderīgi pavadīt brīvo laiku, būt aktīviem un pilnveidot savu ikdienas vidi. Mēs vēlamies redzēt, ka jaunieši “iedegas” un cīnās par savām idejām, vienlaikus sniedzot viņiem atbalstu labāko iniciatīvu piepildīšanā. Viļakas jaunieši ir lielisks piemērs tam, ka Latvijā ir ārkārtīgi daudz šādu jaunu un aktīvu cilvēku, kuri ir gatavi veltīt savu enerģiju ne tikai savas, bet arī visas pilsētas ikdienas uzlabošanai,” stāsta Narvesen Baltija valdes priekšsēdētāja un konkursa žūrijas locekle Katrīne Judovica.

Projektu konkursu Diena kā piedzīvojums īsteno Narvesen sadarbībā ar žurnālu Ieva un banku Citadele. Tā mērķis ir atbalstīt labākās iniciatīvas aktīva dzīvesveida veicināšana jauniešu vidū visā Latvijā. Konkurss norisinājās no 21.maija līdz 8. augustam un tā laikā no 41 pieteikuma tika noteiktas piecas labākās projektu idejas, kuru īstenošanai Narvesen piešķīra finansējumu 10 000 eiro apmērā.

Par Narvesen
Narvesen ir vadošais preses, ātro uzkodu un servisa pakalpojumu mazumtirdzniecības franšīzes tīkls, kas Latvijā darbojas no 1997. gada. Pašlaik Latvijā ir 270 Narvesen tirdzniecības vietas. Narvesen uzņēmumos, ieskaitot franšīzes ņēmējus, strādā vairāk nekā 650 darbinieki.

Narvesen franšīzes darbību Latvijā pārrauga uzņēmums SIA Narvesen Baltija, kurš pieder norvēģu uzņēmumam Reitan Convenience. Narvesen ietilpst Reitan uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā Narvesen, Pressbyrån, R-kiosk un 7-Eleven.

Papildu informācija:
Oskars Kupše
Narvesen sabiedrisko attiecību konsultants
Mob.: +371 26151430
oskars@deepwhite.lv